Dec 21, 2006

Pierdut spiritul Craciunului. Semnalmente: talie globala,miros de scortisoara si de portocale, culoare alba. Semne particulare: degja caldura. Ultima data a fost vazut in copilarie. Ofer recompensa gasitorului.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Vine inevitabil si totusi eu nu-l simt. Nici in mirosul de cozonac, nici in palpaitul regulat al luminililor din vitrine, nici in frenezia cumparaturilor si a cumparatorilor, nici in telefonul care-mi suna in ritmuri de Jingle Bells Rock. Nici in mine.

Ma intreb daca asa a fost intotdeauna. Daca sarbatorile au fost mereu atat de seci, si le-am umplut mereu eu cu zambete, daruri si caldura. Sau daca pur si simplu anul asta, mi s-a terminat topping-ul.

Mi-e dor sa ma bombane cineva in autobuz si eu sa-i urez Craciun Fericit!

1 comments:

Paul said...

Cred ca putin din amandoua: seci, si fara topping anul asta. Si in acelasi timp pot fi invers. Hey, daca n-ar fi ceilalti nu ar avea sens 99% din orice sarbatoare, nu? Prin ei... cand suntem mici, capata totul caldura, si sens... si dupa aceea poti fi mic vazandu-i pe ceilalti mici. Intelegi. Iti amintesti. Nu ca tot anul...

Si mie mi-e dor. Dar Craciunul poate fi fericit si asa :)