Nov 18, 2011

draga luca,

nu stiu cum sa zic, dar cand ma gandesc la tine imi vine sa ma spal pe dinti 5 zile incontinuu, fiindca trebuie ca zambesti la lucruri stralucitoare. si sa fac primul curs disponibil de cantat la harpa, ca sa te iau pe sus in cel mai delicat mod posibil ( da, sunt terifiata ca ti-as as putea scarnti o mana, dizloca gatul sau intoarce un genunchi pe dos numai cat te-as atinge). imi vine sa-mi fac cazemata din carti de povesti si sa ies doar ca sa le istorisesc la coada la banca sau urcata pe capota in blocajele de la semafor, pana cand nu mai am emotie la vorbit in public sau ascultator mai putin captivat. fiindca stiu sigur-sigur ca o sa fii mare amator de povestiri, la fel ca si de fotbal, pentru care mi-am luat deja sosete trei sferturi, ros-albastre - indiferent de ce-ti zice taica-tu - cele mai frumoase culori. imi vine sa iau in ingrijire un recif de corali, sa impart ciocolatele pe o raza dinamica de 1 kilometru in jurul tau, sa fiu asistent docil pe tura de noapte a cercetatorilor din medicina moleculara, sa merg in audienta la ONU cu idei noi, sa las toate frigiderele la care am acces deschise in fiecare decembrie, ca sa se faca frig si sa ninga pana la craciun. sa fie cumva, lumea asta si mai buna pentru tine. e frumos aici, sa stii.

bate cupa,

auntie

0 comments: