Jan 8, 2007


Nu-mi plac exagerarile. Intotdeauna mi s-a parut expresia "n-am inchis un ochi toata noaptea" exagerata. Si poate ca e, dar acum pot sa o folosesc cu mana pe tastatura,fara sa-mi fie teama ca intind coarda. Nu am putut si pace. M-am foit pana a ajuns pilota ghem sub mine si am alunecat cu ea din pat, am stat pe geam, cu picioarele pe acoperis,am ascultat chill out pana s-a terminat playlist-ul,am numarat margaretele de pe cearceaf, apoi am inchis ochii strans si am incercat sa-mi amintesc cum faceam sa adorm. Apoi a sunat alarma.

Si bursc m-am hotarat: am schimbat cizmele pe adidasi si trenciul pe trening, centrul pe parc si seminarul pe alergat. Curs de schimb avantajos. Cu 'first day of the rest of your life' in urechi, cu vant umed impletit intr-o suvita scapata din coada si cu raze nerabdatoare in spatele blocurilor turn mi-a fost primavara. In plin ianuarie.

Vreau sa traiesc pe o strada desenata de-un copil.

0 comments: