Jan 8, 2007

To(re)Do List

Nu am crezut niciodata in planurile care incep "de luni", "de pe intai", "de la anu'" sau chiar "de maine".Viata e acum.

To(re)Do List:

* sa fac ingerasi in zapada
* sa-mi miroasa pielea a migdale
* sa iau trenul pe nepragatite, oriunde
* sa pacalesc vanzatoarea de 1 Aprilie
* sa ma rostogolesc pe iarba
* sa invat tab-urile de la "Mai stii"
* sa ies pe acoperisul facultatii
* sa organizez o petrecere tematica
* sa ma dau in hamac
* sa mananc ceva nou
* sa suflu baloane de sapun
* sa ne batem cu perne
* sa merg cu 120
* sa joc Twister
* si "treasure hunting"
* si paintball
* si gata
* sa simt mirosul de carti vechi
* sa arunc clatite
* sa vorbesc cu un copil *sa invat un copil sa faca funda la sireturi*
* si cu bunicii mai mult
* sa-mi inchid telefonu',telefonu',netu',soneria,radioul,parintii( :D ) pentru o vreme
* sa-i pun marea la telefon...nu, mai bine ar fi cu mine
* sa ma cojesc pe umeri
* sa ma spovedesc
* sa mi se agate puf de papadie in gene
* sa port blugii vechi
* sa fac sa-mi zambeasca inapoi o "ghiseista"
* sa schimb viata cuiva
* sa ma trezesc din somn de la pupatul pe frunte de la Vlari

0 comments: