Mar 9, 2007

Nu pot sa recapitulez, sa ascult muzica, sa vorbesc coerent, sa trec pe verde, sa-mi inchid telefonul, sa fac adunari elementare inainte cu putin timp de un test. Dar ma perfectionez. Tin minte ca anul trecut abia dupa ce am dat simularea la fizica am vazut ca daramasera chioscul din capatul strazii si ca abia mult dupa admitere am observat sticla gonflabila gigantica de Cola pusa deasupra blocului din "piata Romana, numarul 9".

Asa eram si inainte de colocviul la drept, cu mica exceptie ca afara era vreme de furtuna, care mie imi incarca inexplicabil bateriile. Adevarul e ca am avut nevoie de cel putin un Duracell, fiindca am asteptat 2 ore subiectele care veneau la pachet cu proful. De sus, din amfiteatru, aveam o perspectiva foarte buna asupra intregii serii. Atunci mi-a sarit prima data in ochi o tipa care se tot agita, cu zgomot, intra si iesea in sala, dadea ultimele stiri despre profesor, auzite de te miri pe unde, pe tonul unei adevarate sefe (de santier). Imi parea o gaina proaspat ouata, care se cufureste in pamant neplouat, ridicand tot praful din jur. Cotcodacitul ei nu era acompaniat de nici un cocos. ( Oricum nu am inteles niciodata de ce se baga cocosul sa anunte si el cand a ouat gaina. Parca job-ul lui era ala de desteptator).

A doua oara, tot din multime mi-a atras atentia cu un ras teatral, cu tot tacamul: dat capul pe spate, decibeli peste pragul limita urmat de o rapida scrutare a auditentei pentru a vedea efectul produs.

Ei, acum parca am mustati cu senzor pentru ea si de cate ori o vad, mi se zburleste coada si arcuieste sira spinarii. Invariabil. Si ea, saraca, nu mi a facut practic nimic. Ma simt rea si cu idei preconcepute, pentru ca pana la urma poate ca este o persoana chiar ok. M-am gandit: singurul mod sa ma tratez de antipatie e sa o cunosc. Asa ca, data viitoare cand o vad , gasesc eu ce sa i zic :

"Nu te supara, e coada la baie?"

Stiai ca albastru intens pe pleoape nu se potriveste cu buzele rosu aprins?
adica, cu voce tare :
" Vezi ca ti s-a intins fardul aici, la ochi, mai bine il stergi si dincolo."

Pot sa ma tin dupa tine, cand ii calci pe ceilati in picioare ca sa prinzi loc in fata la micro?
adica:
"Vrei sa iti tin geanta, ca sa te strecori mai usor sa prinzi loc si poate sa-mi opresti si mie?"

De unde stii? Da?! Fa cunostinta cu prietena mea, sefa de serie. Omul cu informatiile. Beat this!
transpus in:
"Uite, daca vrei sa afli mai multe, te prezint eu sefei de serie."

0 comments: