Mar 26, 2007

like :):):)

nu mi-au mai ars asa obrajii de la admitere si nu mi-au mai tremurat asa genunchii de la examenul de sofat. nici mana pe mouse...nu staim ca poate face asa flip flopuri. ma uitam in ochii juriului si jur ca daca ar fi schitat cea mai mica incruntatura in secunda urmatoare as fi fost lata pe jos.

si fetzele zambarte din sala, si zumzetul de la final.

apoi, dezumflarea de dupa anuntarea castgatorului. si dupa...jur ca asta a contat mai mult decat 71342 de premii " o mentiune speciala pentru creativitate, pentru echipa 5....ati fost atat de buni incat v-am suspectat ca v-a ajutat cineva din exterior"

si discutia de afara, dedicatia de pe diplome si incurajarea...osim, inregistrati, vindeti...

zambeam asa de larg in autobuz incat se uita lumea la mine. acasa - nimeni. topaiam atat de tare vorbind la telefon, ca a urcat bunica-mea la mine, sa vada daca nu au intrat hotii.

iar acum.... :) advertising space!

a! si feedbackul migdalei, pe tema individuala " o idee care mi-a placut mult, pacat ca nu a fost implementata. cauta-ti un art si vino"

"doar 19 ani?! pai ai tot timpul. hai! "

0 comments: