Nov 5, 2007

Noi 6

Am multe feluri de prieteni in sens larg.

Pe voi va stiu cu coronita si cu uniforma, cu slip si colac, cu gluga si cu zapada in clapari. Ma stiti ciufulita si mofturoasa la macare, cu mana in ghips si cu obsesii harrypotteriene si cu sosete cu degete. Cu voi pot sa incep sa zic un banc de 7 ori si sa nu-l pot termina de ras, pot sa fac parcarea laterara din mai multe miscari, pot sa recunosc ca habr n-am cine-i LuisVuitton si pot sa ard floricelele. Voua va zic de la inceputul filmului cine e criminalul, fara sa-l fi aflat inainte, si va ghicesc imbarligaturile de cuvinte la mima. Printre voi dinamovisti tin cu steaua si tot printre voi reusesc sa pun mana dreapta pe rosu si piciorul stang pe verde la twister. Voua nu-mi pare ciudat sa va spun ca nu-mi plac hiturile mtv, sau ca, Tudor, sa-ti iei bocancu de pe covorul meu alb. Voi stiti ce naturista e mama si ca nu-mi aud niciodata telefonul, ca-mi plac tipii nerasi si branza cu gem. Sunteti prietenii fata de care daca as bea nu mi-ar fi aiurea sa ma imbat.

De fapt, cred ca sunteti prietenii mei in sens restrans.

0 comments: