Feb 20, 2007

siiiigur

Ma gandeam anii astia ce l-as lua de guler pe Vasile Voiculescu daca l-as vedea la coada la paine: " nu mai alambica dom'le versurile in halul ala, ca-mi alambici si mie sinapsele cand invat pentru bac", cum i-as multumi lui Carnot , daca m-as aseza langa el in autobuz, ca a scos formula aia xxs, salvatoare de pagini intregi de calcule, ce l-as trage de urechi pe Columb, fiindca din cauza lui mai am inca 500 de ani de invatat pentru lucrare, cat i-as da nepotii in leagan lui Mendeelev, la schimb cu timpul pe care nu l-am pierdut descifrand tabelului lui, fiindca mi-a fost simpatic din prima.

Si daca vreodata aveam sa dau peste NitzaNastasescuJoitzaBrandiburu aveam sa-i hipnotizez pana cand vor fi retras de pe piata toate culegerile galbene, ca sa nu mai fie nici ale noastre, nici ale urmasilor urmasilor nostri.

Ce-am facut azi, cand coincidenta m-a impins la cursul de algebra al domnului Nitza? Nimic.

0 comments: